Photo Detail

B737-8CX


Author: Robert Kolek - lojza
Date taken: 04/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 12323×

Description:

15.04.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Robert - unsigned guest (...24.11...)
2010-01-29 20:16

Krásný pozdrav pro mojí bývalou kolegyni Haničku.Robert

bery - unsigned guest (...177.219...)
2009-07-06 21:32

jj chci zase už letet letadem a jinak ty fotky hustý

jirka - unsigned guest (...77.165...)
2008-12-02 14:58

Petr Minařík: Když jsem jednou čekal v Lisabonu na přestup, tak to přejeli s B737-400 Virgin Express. Odstrkovalo ji asi 8 lidí, byla legrace to pozorovat. Škoda, že jsem nefotil.

xeol - unsigned guest (...211.53...)
2008-11-08 19:32

2jan: to je kamoska, a je to LETUSKA

jan - unsigned guest (...19.35...)
2008-11-08 17:18

je to pilotka ne letuska!

sandracrew - unsigned guest (...188.68...)
2008-08-23 14:45

:-)))

Petr Minařík - unsigned guest
2008-04-20 03:12

Dan: To je u různých typů letadel odlišné. Např. u Tu-134A jsou výchylky kol předního řiditelného podvozku z neutrální polohy při rozjezdu a dojezdu +/- 8°30´. Při pojíždění činí výchylka +/- 55°. Z pilotní kabiny ovládá vyzřazení omezovače výchylky navigátor přepínačem "Neutrál / Velký úhel". Při vytlačování letadla (push - back) a přetahování, rozpojí pozemní obsluha omezovač úhlu výchylky (brýle). Po dokončení úkonu, funkci omezení opět obnoví.
Zajímavé je sledovat například výchylku přední nohy DC-9 nebo letadel řady MD.

Petr Minařík - unsigned guest
2008-04-20 02:26

Za mého mládí se po zastavení letadla na stojánce ryska na krytu podvozku kryla se stop linkou pro určený typ letadla, nakreslenou na zemi tak, aby choboty a jiná stacionární odbavovací technika byly v nejvhodnější poloze k částem letadla, ke kterým byly napojeny. U stop značky bývaly doplněny typy letadel, pro které byla značka určena. Vzdálenost dveří od osy předních kol je u jednotlivých typů rozdílná.
Na snímku stojí letadlo, navedené mimo žlutou linii. Zdroj i schody jsou mobilní, takže je to celkem jedno. Dnešní optické naváděcí systémy mají přesný program, který podává posádce informaci při dojezdu na stání. Dotatečné "odstrkování" letadla po chybném dojezdu znamená povolat push-back car, což stojí spoustu času i peněz.

DJ AIRBUS - unsigned guest
2008-04-19 21:22

mate pravdu pane zed.

Zed - unsigned guest
2008-04-19 21:02

to catzita.......to jsou kecy...

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details